تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 19:17
27 بازدید
کد خبر : 2199

مصاحبه+ تصاویر/ شور انتخابات وحضورمردم ولایت مدار شهر ویسیان بخش چگنی در پای صندوق رای

مصاحبه+ تصاویر/ شور انتخابات وحضورمردم ولایت مدار شهر ویسیان بخش چگنی در پای صندوق رای
در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر مردم همیشه در صحنه شهر ویسیان با حضور خود در پای صندوق های رای برای انتخاب رییس جمهور تاکید کردند: که پای نظام جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت :همزمان با سراسر کشور امروز ۸تیر ماه در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شعبه یک شهرستان چگنی شهر ویسیان در پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهور اصلح قابل ملاحظه بود.

 

در شعبه یک اخذ رای بخش چگنی شهر ویسیان که در مسجد الغدیر برگزار شد حضور خانواده ها ، پیر و جوان و مرد و زن در پای صندوق های رای گویای این مطلب بود که برای کشور عزیز خود ایران و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری ارزش قائل بوده اند و با حضور خود اعلام کردند که نسبت به انقلاب و آرمان های آن پایبند هستند.

 

در میان این حضور بانوی سالخورده ای به چشم می خورد که خبرنگار زاگرس کوهدشت وقتی دلیل حضور و هدف از آمدن وی در پای صندوق رای را جویا شد در جواب گفت:من به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی امروز آمده ام پای صندوق رای که با رای خود از راه شهدا و شهید جمهور آیت الله رئیسی عزیز حمایت کنم.

این بانوی سالخورده در ادامه بیان کرد:درست است که در کشور ما مشکلات وجود دارد اما دلیل محکمتری برای حضور ما در همه ی عرصه های ملی و انتخاباتی وجود دارد و آن راه شهدا و رهبر کبیر انقلاب ااسلامی امام خمینی( ره ) است.

 

 

 

✍️عکس و خبر/مریم نادری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.