تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 19:55
9 بازدید
کد خبر : 2273

دکترسعید جلیلی طی یک سفر انتخاباتی وارد لرستان شد

دکترسعید جلیلی طی یک سفر انتخاباتی وارد لرستان شد
دکترسعید جلیلی در سفر انتخاباتی به لرستان در جمع مردم استان گفت:دلاور مردی های مردم لرستان در تمام دوران فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت :

دکتر سعید جلیلی طی یک سفر انتخاباتی یک روزه در ۱۲تیرماه وارد لرستان شد و با استقبال بی نظیر مردم ولایت مدار و انقلابی مردم لرستان روبرو شد.

سعید جلیلی در مجموعه ورزشگاه تختی (سالن شهید چاغروند) در جمع لرهای غیور در حالی که لباس افتخار آفرین و ملی ، قومی، لری ،بر تن داشت با سلامی گرم به همه ی اقوام لر در سرتاسر استان ادای احترام و محبت کرد.

دکترجلیلی ضمن اینکه از برزرگان استان مرحوم آیت الله بروجردی ، آیت الله کمالوند و طاهری خرم آبادی یاد کرد در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و در این خصوص اظهار کرد:ما امروز در یک دوراهی انتخاباتی قرار گرفتیم و این وظیفه ای است که بر گردن ما نهاده شده است که کدام راه را انتخاب کنیم.

 

وی با اشاره به بیان دو دیدگاه در مورد انتخابات عنوان کرد: امروز با توجه به اینکه آسیب ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد یکی از موضاعات مهم آینده کشور و مردم ایران است و در این مورد یک عده ناامیدی و نمی توانیم را القا می کنند و رشد ۸ درصدی و جهش در کشور را وابسته به قدرت های که دشمن این کشور و ملت هستند می دانند و همه ی ما دیدیم که راهی را که در ۸ سال رفتند فرجام نیکی نداشت و دشمن نتوانست به تعهداتش عمل کند.

 

وی افزود:اما راه و دیدگاه دیگر راهی است که مورد تایید شهدا و مقام معظم رهبری و رهبر کبیر انقلاب است و آن خودباوری و استفاده از توانایی های بزرگ خدادادی در سرتاسر کشور است و ما در این مورد یک جهان فرصت داریم که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد و این یک شعار نیست و یک برنامه است که با برنامه ریزی محقق خواهد شد و با انتخاب و نقش پرشکوه شما مردم شروع خواهد شد.

 

جلیلی با اشاره به اینکه هر روستا باید به یک سلول جهش کشور تبدیل شود بیان کرد: ما به آسیب ها و ضعف ها در کشور واقف هستیم و به نقش جوانان توانمند در سرتاسر کشورو همچنین استان لرستان و ظرفیت های که در زمینه های فرهنگی، صنعت ،کشاورزی،و اقتصاد وجود دارد واین یعنی قدرت ملت ما  و ضعف ها را با التماس به قدرت خارجی نمی توان برطرف کرد بلکه ضعف ها با نقاط قوت و قدرت در کشور برطرف می شوند.

 

وی به راه اندازی کارخانه های تعطیل شده در لرستان اشاره کرد و گفت:هدف ما ارتقاء این واحد ها در جهت منافع و ایجاد اشتغال و حقوق مردم است و در این خصوص ان شاءالله که با روی کار آمدن دولت ما راه ما ادامه دهنده راه و دستورات شهید آیت الله رئیسی خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد در هر یک از استان های کشور ما و همچنین در لرستان دریایی ازفرصت هاو جهانی از فرصت و ظرفیت وجود دارد واگر لازم باشد هیئت دولت برای چند روز در لرستان استقرارمی یابد تا این ظرفیت ها را در اوج خودش برنامه ریزی و پیگیری کند.

 

سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری ، با اشاره به اینکه هر یک از شما ،مرد و زن یک قدرت و قوت برای کشور هستید عنوان کرد:شهید سلیمانی که از عشایر روستای در کرمان بود پروش یافت وخار چشم دشمنان شد و به گونه ای جایگاه پیدا کرد که ابرقدرت جهان رسما اعتراف کرد که سلیمانی کابوس ماست و امروز ملت ما کوچکترین بی احترامی به این شهید بزرگ را برنمی تابد.

 

✍️عکس و خبر/مریم نادری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.