تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 9:26
24 بازدید
کد خبر : 2117

راه اندازی تور گردشگری مجازی شهر خرم آباد

راه اندازی تور گردشگری مجازی شهر خرم آباد
تور گردشگری مجازی شهر خرم آباد طراحی، تدوین و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت به نقل از خبر آنلاین :

به منظور معرفی جاذبه های توریستی، گردشگری و تفریحی شهر خرم آباد تور گردشگری مجازی شهر خرم آباد با استفاده از تکنیک عکاسی ۳۶۰ درجه و ثبت تصاویر هوایی از مهمترین مکانهای گردشگری طراحی و مورد بهره برداری قرارگرفت.

 

خانم نصیری مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری خرم آباد در این خصوص گفت :با تولید اپلیکیشن ” خرم آباد من” در قبل از نوروز به منظور معرفی جاذبه های تاریخی شهر خرم آباد پایه و اساس معرفی تور گردشگری برنامه ریزی گردید و در بهار ۱۴۰۳ با توجه به طبیعت زیبای شهر خرم آباد در این فصل این تور گردشگری بروز رسانی گردید.

 

وی افزود:هموطنان و شهروندان می توانند با مراجعه به ادرس، www.panoland.ir/new از مناظر بدیع و زیبای شهر خرم آباد دیدن کنند.

 

مدیر عامل سازمان با اشاره به پیاده سازی و اجرای برنامه های متنوع سازمان فاوا گفت :در نظر داریم با بروز رسانی اپلیکیشن ” خرم آباد من” گام مهمی در ارایه خدمات غیرحضوری و حرکت به سمت شهر الکترونیک برداریم.

 

نصیری در خصوص سایر برنامه های سازمان فاوا نیز گفت:استقرارنرم افزار مدیریت و کنترل پروژه و نیز نرم افزار سرای ۱۰ و سامانه ۱۳۷ از مهمترین برنامه های سازمان در سال ۱۴۰۳ است که انشا الله به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

خبرنگار/مریم نادری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.