تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 3:12
10 بازدید
کد خبر : 2224

دیدار نماینده منتخب کوهدشت و رومشکان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

دیدار نماینده منتخب کوهدشت و رومشکان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
در دیدار نماینده کوهدشت و رومشکان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تبیین مسائل و ظرفیت های فرهنگی ،هنری ،در استان ،بررسی و تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت :

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی،طی یک دیدار با اعظم روانشاد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز شنبه ۹ خرداد ماه درباره مسائل و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری این شهرستان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

در این دیدار مباحثی حول محور شرایط و توانایی‌های شهرستان کوهدشت در عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی و اجتماعی و لزوم توجه بیشتر و تلاش به منظور رفع موانع و کاستی‌های مرتبط با این عرصه مطرح و مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و هنری لرستان و شهرستان کوهدشت بر لزوم تقویت زمینه‌های فرهنگی استان تاکید کرد.

 

روانشاد با اشاره به اینکه لرستان نیازمند نگاه ویژه اعتباری در حوزه فرهنگ و هنر است افزود: جریان سازی در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب نیازمند حمایت معنوی و نگاه ویژه مسئولین در تخصیص بودجه فرهنگی است.

 

علی امامی راد،نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در راستای سیاست‌های مجلس دوازدهم برای رفع اولویت‌های فرهنگی شهرستان کوهدشت و فراتر از آن در خدمت مردم استان باشیم ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اهداف فرهنگی و کاهش معضلات اجتماعی بتوانیم گام‌های اساسی را برداریم.

 

خبرنگار/مریم نادری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.