تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 15:03
6 بازدید
کد خبر : 2134

افزایش ۴۵ درصدی رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم

افزایش ۴۵ درصدی رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از رفع تداخلات اراضی که رشد ۴۵ درصدی در دولت سیزدهم که نسبت به دولت‌های گذشته درصد قابل توجهی است خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت؛

سید عماد شاهرخی در گردهمایی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه با موضوع جهاد تبیین در خصوص انتخابات که با حضور فرمانده سپاه ابوالفضل العباس(ع)درلرستان، معاونین ومدیران ستادی و شهرستانی همچنین وکارکنان جهاد کشاورزی لرستان درمحل اجلاس شهدای جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم شاهد افزایش تولید و رشد در همه زیر بخش‌های کشاورزی بودیم، اظهار کرد: در دولت سیزدهم نه تنها در هیچ شاخصی تنزل نداشتیم بلکه در همه شاخص‌ها از تولید حبوبات گرفته تا غلات و محصولات زراعی و باغی افزایش تولید داشته‌ایم.

 

وی با اشاره به اینکه در بعضی از حوزه‌ها رشد ۴۵ درصدی داشتیم، گفت: به عنوان نمونه در رفع تداخلات اراضی رشد ۴۵ درصدی نسبت به دولت‌های گذشته بودیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: قبل از دولت سیزدهم تنها ۸۰ پلاک رفع تداخل شده بود، اما در دولت سیزدهم ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است یعنی رشد ۴۵ برابری را شاهد بودیم.

 

شاهرخی به کسب رتبه دوم آبیاری تحت فشار برای اولین بار اشاره کرد و گفت: در طرح جهش تولید در دیمزارها هم با وجود استان‌های قدر اما رتبه سوم را در کشور کسب کردیم.

 

به گفته وی پیشرفت کشاورزی استان به شکلی است که مدیران ارشد استانی به این بخش توجه ویژه‌ای دارند به طوری که استاندار قرارگاه اقتصاد کشاورزی را در استان راه‌اندازی کرد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: قرار است در این قرارگاه افزایش تولید، صنعتی سازی و تجاری سازی محصولات کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد.

 

خبرنگار/مریم نادری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.