تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 20:43
5 بازدید
کد خبر : 2188

اعلام حریق عرصه های منابع ملی شهرستان معمولان و خستگی و تلاش های طاقت فرسا عوامل و نیروهای اطفاء حریق استان

اعلام حریق عرصه های منابع ملی شهرستان معمولان و خستگی و تلاش های طاقت فرسا عوامل و نیروهای اطفاء حریق استان
پس از خستگی طاقت فرسا برای اطفاء و مهارآتش سوزی عرصه های ملی ویسیان اعلام حریق از شهرستان معمولان کام نیروهای منابع طبیعی و فعالان در این عرصه تلخ شد.

خسته ایم

 

معرفت دُر گرانیست به هر کس ندهند

پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند

 

 

روی صحبت من مردم شریف، بافهم، واقع بین و عزیزی هستند که سِره را از ناسره به درستی و به دور از حُب و بغض تشخیص می دهند و قضاوت را به این عزیزان میسپارم.

 

دیشب تا اوایل صبح تمامی پرسنل منابع طبیعی استان، در راس آنها مدیر کل، معاون حفاظت، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور و استان، مدیریت بحران، ارتش عزیز، اهالی منطقه و… تا صبح نخوابیده و آتش سوزی ویسیان را اطفاء و مهار کردند.

 

اما طعم این خوشحالی اوایل صبح بعد از اطفاء، بلافاصله طی تماسی از شهرستان معمولان به کام همگان تلخ گردید و اعلام حریقی گسترده از آن منطقه بر اساس خطای انسانی ( سهوی ) که قصد آتش زدن در پس چَر مزارع خود را داشته و چون نتوانسته آن را مهار کند، متاسفانه شعله های آتش وارد جنگل ها و مراتع گردیده و خواهان نیروی کمکی برای مهار آتش بودند…

سوای معمولان، حریقی عمدی برای اذیت نمودن پرسنل منابع طبیعی نیز در سفیدکوه اعلام شد که بلافاصله اکیپی به آن منطقه جهت بررسی و اطفاء اعزام شد..‌

بقیه نیز که تا صبح ضمن اطفاء حریق، منطقه را پایش میکردند، سریعا خود را به معمولان رسانده که در بحث اطفاء حریق شرکت کنند…

 

 

آیا این انصاف است؟

آیا این مردانگیست؟

آیا خداوند ناظر بر اعمال ما نیست؟

آیا از روز قیامت هراسی ندارید؟

چرا برخی، تکرار می کنم برخی ها به فکر منابع طبیعی نیستند؟

 

 

مردم عزیز، سروران، بزرگواران

ما خسته ایم

توان ما حدی دارد

نای راه رفتن نداریم

خواهش میکنم، تمنا میکنم رعایت کنید….

 

ضمن تقدیر از دستگاه های امنیتی، رئیس سازمان بازرسی استان که جانانه در حمایت از منابع طبیعی پای کار هستند نهایت تشکر و امتنان را دارم، از همکاران اهل قلم و رسانه ایی خودم که شبانه روز یار و یاور منابع طبیعی بوده و هستند نیز تشکر نموده و تقاضا دارم مردم را بیشتر آگاه کنند تا بدانند منابع طبیعی متعلق به خودِ مردم است.

 

بخدا قسم دیگر توانی نمانده………

 

 

هم اکنون، نیروهای کشیک اداره کل منابع طبیعی، شهرستان های ازنا، سلسله، بروجرد، کوهدشت و پلدختر به منطقه معمولان گسیل داده شد تا بلکه بتوان ندانم کاری و خطای انسانی آقای……. را که قصد آتش زدن پس چر مزارع خود را داشته جبران کنند.

 

پیام عالیخانی چگنی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.