تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 10:42
17 بازدید
کد خبر : 1839

پیشتازی شیلات لرستان در تولید بچه ماهی در بین استان های غیر ساحلی

پیشتازی شیلات لرستان در تولید بچه ماهی در بین استان های غیر ساحلی
کیارش بیرانوند مدیر عامل شیلات لرستان گفت:لرستان در تولید بچه ماهی رتبه برتر کشور را در بین استان های غیر ساحلی را به خود اختصاص داده است.

 

کیارش بیرانوند مدیر کل شیلات استان لرستان در جمع کارکنان شیلات لرستان ، شهادت آیت الله رئیسی و هئیت همراهشان و در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی را به عموم مردم شریف ایران و کارکنان شیلات لرستان تسلیت گفتند.

وی اظهار کرد: با انتخابات پیش رو ریاست جمهوری که یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در هر جامعه ای می باشد . در این راستا مردم با حضور حداکثری خود پای صندق های رای ، نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور و آینده خود دارند .

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت؛به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات لرستان کیارش بیرانوند روز شنبه ۱۲ خرداد ماه در جلسه گزارش ارزیابی عملکرد شهرستانها دهگانه در سالن جلسات اداره کل شیلات با توجه به نام گزاری سال (جهش تولید و مشارکت مردم ) این شعار باید چراغ راه همه مسئولان قرار گیرد و در این راستا به گونه ای برنامه ریزی کنیم که توانمندیهای خود را در جهت افزایش تولید و زیر ساخت های آبزی پروری قرار دهیم تا بتوانیم به یک تولید هدفمند و پایدار برسیم .

 

وی تاکید کرد : شیلات استان لرستان با مزارع های خوب و منابع آبی و پتانسیلی که در آن نهفته است در تولید بچه ماهی رتبه برتر کشور را در استانهای غیر ساحلی را به خود اختصاص داده است ، برای تولید بچه ماهی و تخم چشم زده می توانیم سالانه با ظرفیت بالغ بر ۲۰۰ میلیون تخم چشم زده تولید کنیم تا با این امر نیاز استانهای همجوار و کشورهای همسایه را تامین کنیم تا بتوانیم ارزآوری خوبی به کشور و استان داشته باشیم .

وی بیان کرد : برنامه پیشنهادی تولید کنندگان آبزی پرور، را در راستای کار خود قرار دهیم که موانع کاری آنها را به طور کامل آموزش و امکانات مورد نظر در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم و هدف ما رضایتمندی آنها باشد تا بتوانند با سرمایه گزاری بهتری یک تولید موثر و درآمد زایی داشته باشند .

وی گفت : برای بالا بردن سرانه مصرف ماهی دراستان ، با فنون و تجربیات ارزشمندی که به دست آمده با اهداف ترویج فرهنگ آبزیان و توسعه اقتصادی شیلاتی در قالب برنامه ها و رسانه های ترویجی در اختیار گروهای مختلف مخاطبان قرار گرفته شود .

 

خبرنگار/مریم نادری

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.