تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 14:19
26 بازدید
کد خبر : 1792

واگذاری ۶۷۰واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان

واگذاری ۶۷۰واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان
مدیرکل بهزیستی لرستان از ۶۷۰ واحد مسکونی در سال گذشته در راستای تامین سرپناه و حمایت از مددجویان استان احداث و واگذار شد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت ؛همایون عمودی زاده در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در این راستا ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت احداث و ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی استان پرداخت شده است.

 

وی همچنین از راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضایی استاندارد با تجهیزات مطلوب جهت ارائه خدمات به بیماران، بازسازی و تجهیز یکی از ساختمان های بهزیستی خرم‌آباد در دست اجرا می باشد.

 

وی با بیان اینکه فضای مورد استفاده کنونی برای نگهداری تعداد زیادی از بیماران، کم ظرفیت است اظهار داشت: مرکز جدید در منطقه گلدشت با استفاده از توان خیران در دست تعمیر و بازسازی است و در مرحله تکمیل و بهره برداری تعداد ۱۰۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.

 

مدیر کل بهزیستی لرستان ادامه داد: تا کنون با همراهی و حمایت همه جانبه خیران بازسازی کامل سرویس های بهداشتی، حمام، لوله کشی آب و فاضلاب، سرامیک بخشی از دیوارها و کف ساختمان به پایان رسیده است و سرامیک کاری سایر قسمت ها و تکمیل نهایی تا سه ماه آینده نیز بطور کامل انجام می شود.

 

عمودی زاده بیان کرد: همچنین پیگیری دریافت مجوز و اعتبار برای تاسیس چهار مرکز روزانه و چهار مرکز شبانه روزی جهت مراقبت و آموزش مددجویان انجام شده است.

 

وی همچنین اظهار داشت: پارسال ۷۳ فقره مستمری برای فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست به عنوان امدادبگیر تحت مراقبت خانواده های جایگزین و زیستی با پرداخت ماهیانه ۱۷ میلیون ریال برقرار و به منظور اراِئه خدمات هر چه بهتر به مددجویان، وسایل توانبخشی برای چهار هزار و ۵۰۰ مددجوی دارای معلولیت با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال تامین شده است.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.