تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 11:18
23 بازدید
کد خبر : 1847

هزینه ۱۷۰ میلیارد ریال برای درمان مدد جویان کمیته امداد لرستان

هزینه ۱۷۰ میلیارد ریال برای درمان مدد جویان کمیته امداد لرستان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه جهت درمان مددجویان کمیته امداد این استان طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت؛

جلال شیخ پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به منظور درمان مددجویان این نهاد ۶۴ هزار و ۷۷۱ نفر از خدمات درمانی این نهاد بهره مند شدند که در این راستا ۱۷۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

 

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار نفر نیز در راستای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج این نهاد تحت پوشش قرار گرفتند که ۴۵ میلیارد ریال برای این افراد هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به اینکه جهت رفع سوء تغذیه به مادران باردار و شیرده ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است ادامه داد: ۲ هزار و ۷۰۰ مادر باردار و شیرده تحت پوشش قرار گرفتند.

 

شیخ پور افزود: ۲ هزار و ۳۴۲ زن سرپرست خانوار بیمه شده توسط این نهاد تحت پوشش قرار گرفته اند و در این راستا ۱۲۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

 

وی یادآور شد: همچنین تامین مسکن مددجویان این نهاد به طور جدی در دستور کار این نهاد حمایتی است و طی سه سال گذشته عملیات احداث پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان آغاز و بخش عمده ای از این واحدها تاکنون تحویل شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح استان در دست احداث است و امروز از مجموع ۳۳ هزار واحد مسکونی افتتاح شده در سطح کشور یک هزار و ۷۴۱ واحد در این استان به مددجویان واگذار شد.

 

شیخ پور ادامه داد: این واحدهای مسکونی با اعتبار حدود هشت هزار میلیارد ریال ساخته شده اند.

 

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در این استان در دست اقدام است، اضافه کرد: این واحدهای مسکونی نیز در مدت حداکثر ۲ سال تکمیل و تحویل مددجویان استان خواهند شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: از این مجموع ۱۵۰ واحد مسکونی امسال تکمیل و تحویل مددجویان این نهاد می شود.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.