تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 4:38
15 بازدید
کد خبر : 1830

مدیر کل اقتصاد و دارایی لرستان:مولد سازی یک حرکت تحولی در اقتصاد کشور

مدیر کل اقتصاد و دارایی لرستان:مولد سازی یک حرکت تحولی در اقتصاد کشور
مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان مولدسازی را یک حرکت تحولی در اقتصاد کشور عنوان کرد؛واز رتبه دهم لرستان در زمینه مولدسازی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت؛

علی محمدی در گفت‌وگو باخبرنگاران با اشاره به سهمیه ۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومانی لرستان در حوزه مولدسازی، مولدسازی را یک حرکت تحولی در اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: از طریق مولدسازی و فروش اموال مازاد، منابع لازم جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌ها تامین می‌شود.

 

وی با بیان اینکه لرستان در خصوص عملکرد حوزه مولدسازی در رتبه دهم کشور قرار گرفته است تأکیدکرد: مولدسازی به معنای بهینه‌سازی دارایی‌های مازاد دولت برای احیای واحدهای تولیدی از اقدامات موثر دولت سیزدهم در راستای استفاده‌ی حداکثری از منابع بالفعل برای بالقوه کردن ظرفیت‌های اقتصادی کشور است.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کار بزرگی در حوزه مولدسازی در استان در حال انجام است افزود: ۱۶۴ ملک متعلق به ۱۷ دستگاه اجرایی لرستان به تهران ارسال که ۱۰۷ ملک مازاد تشخیص داده شد.

 

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان دستگاه‌هایی هستند که بیشترین املاک مازاد را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی همچنین اضافه‌کرد: تأمین مالی، تکمیل و توسعه بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان و ارتقای زیرساخت‌ها از طریق مولدسازی کام مردم را شیرین خواهد کرد.

 

محمدی ادامه داد:  ۵۳ ملک مازاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با ارزش ۱۷۲ میلیارد تومان وجود دارد.

 

این مسئول با بیان اینکه پس از انجام فرآیند فروش املاک، نهایتاً پایان سال گذشته وارد مرحله تهاتر با قرارگاه خاتم با اولویت تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد شدیم، بیان کرد: آموزش و پرورش استان نیز ۴۷ ملک مازاد دارد که ۳ مورد آن برای فروش معرفی شده و همچنین جهاد کشاورزی لرستان نیز ۲۱ ملک معرفی کرده که همگی مجوز فروش دارند.

 

او همچنین ارزش این تعداد ملک را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: اجرای درست طرح مولدسازی، موتور محرک تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.