تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 21:35
37 بازدید
کد خبر : 1668

معرفی رئیس جدید بسیج هنرمندان لرستان

معرفی رئیس جدید بسیج هنرمندان لرستان
سعید داودی به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج هنرمندان لرستان معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان گفت: هنرمندان با تولیدات فاخر و انقلابی به جامعه روحیه مصاعف تزریق کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان استان که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت شهید جمهور،خادم الرضا علیه السلام و همراهان ایشان، مردم‌داری، دیپلماسی عزت مندانه و خدمت مجاهدانه را از مهمترین ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی برشمرد و گفت: دغدغه شهید جمهور در مسائل فرهنگی و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود

اعظم روانشاد ، اظهار کرد: حضرت آیت‎الله رئیسی به عنوان دومین آلبوم رئیس جمهور شهید ایران با شهادت خود بار دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر مسیری که آغازگر آن حضرت امام خمینی(ره) بودند، زد‌وی مردم داری، دیپلماسی عزت مندانه و خدمت مجاهدانه را از مهمترین ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: دغدغه شهید جمهور در مسائل فرهنگی و هنری مایه دلگرمی جامعه هنری بود و ارتباط خوب و صمیمی با هنرمندان داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر نیاز به هم افزایی و تعامل دارد، گفت: لرستان هنرمندان انقلابی و ارزشی فراوانی دارد که پای کار هستند و هر کجا نظام جمهوری اسلامی به وحدت این عزیزان نیاز داشته باشد با تولیدات خود و واکنش‎های فرهنگی هنری پای کار بوده ‎اند.

 

روانشاد با بیان اینکه نقش هنر و هنرمندان در طول انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‎ها بر هیچ کسی پوشیده نیست، افزود: آثاری همچون سرودهای حماسی، آثار گرافیکی، کلیپ‎ها و بسیاری از اقدامات که در عرصه انقلاب انجام می‎دهند روحیه مضاعف به جامعه تزریق می‎کند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با یک نگاه تخصصی و راهبردی‎تر بتوانیم با هم افزایی بین بسیج و سپاه و اقدامات و رویدادهای مشترک، شاهد حفظ و ترویج ساحت مقدس فرهنگ و هنر و ارزش‎های انقلاب اسلامی باشیم.

 

تربیت هنرمندان تراز اول انقلاب اسلامی کاری است که باید پیگیری شود

 

در ادامه مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان‌شان اظهار کرد: در این حادثه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ایران این بود که بعد از آیت‌الله رئیسی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد موقعیت‌ها و شرایط سخت زیادی بوده‌ایم، افزود: شهادت ایشان بدتر از رحلت امام خمینی (ره) نیست و ما دیدیم که در کمترین فرصت ممکن جانشین امام معرفی و امروز قطار انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری با تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند؛ با سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

سردار باقری با یادآوری اینکه در گذشته ۷۲ تن از مسوولان نظام را در یک روز از دست دادیم، ادامه داد: همچنین در ۸ سال با دست خالی دفاع کردیم و در پایان با نثار جان ۲۲۰ هزار از بهترین جوانان این مرز و بوم بر دشمن چیره شدیم.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه باید دلواپس سنگینی غم از دست دادن خادم ملت بر سینه مقام معظم رهبری باشیم، ادامه داد: شهید رئیسی دارای خصوصیاتی، چون صداقت و ولایت‌مداری بود و دیدیم از زمانی که این اتفاق افتاد مردم کوچه و بازار دست به آسمان بردند و برای سلامتی‌شان دعا کردند، اما تقدیر الهی چیز دیگری بود.

سردار باقری بر لزوم تربیت سربازان جبهه جنگ نرم تاکید و بیان کرد: تربیت هنرمندان تراز اول انقلاب اسلامی کاری است که باید پیگیری شود؛ لرستان از لحاظ فرهنگ و هنر، نسبت به سایر استان‌ها سرآمد است و باید برای تولیدات هنری و اسلامی تمام سعی خود را به کار ببریم، در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند جهت تسهیل در ماموریت‌ها و اهداف خود از ظرفیت بسیج استفاده کند.

در پایان این مراسم سعید داوودی به عنوان رئیس بسیج هنرمندان استان معرفی و از زحمات فریدون کریمی والا رئیس سابق بسیج هنرمندان تقدیر شد.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.