تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 3:40
5 بازدید
کد خبر : 2046

ذبح ۴۰ راس گوسفند و توزیع گوشت میان مددجویان و محرومین

ذبح ۴۰ راس گوسفند و توزیع گوشت میان مددجویان و محرومین
با مشارکت دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها وهمزمان با عید سعید قربان ذبح ۴۰ راس گوسفند و توزیع گوشت میان مددجویان و محرومین لرستان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد استان لرستان ؛

با مشارکت دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ، همزمان با عید سعید قربان ۴۰ راس گوسفند ذبح و میان مددجویان توزیع گردید.

در این خصوص امام جمعه محترم لرستان ،حجت الاسلام و المسلین حاج آقای شاهرخی ،ضمن تبریک عید قربان اظهار داشت : امروز به مناسبت عید قربان ،در کشتارگاه خرم آباد،۴۰ راس گوسفند قربانی شد،که ۱۰ راس گوسفند اهدایی دفتر رهبری است ،که بین جامعه هدف توزیع خواهد شد. ۲۰راس هم مشارکت دفتر مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان و کمیته امداد ذبح و بین نیازمندان توزیع خواهد شد. و تعدادی هم متعلق به خیریه ی آبشار عاطفه هاست که بین جامعه هدف توزیع می شود .

 

همچنین جلال شیخ پور مدیر کل کمیته امداد لرستان ،اظهار داشت در دهه ی امامت و کرامت ، کمیته امداد لرستان ،سه طرح و پویش را جز برنامه های خود دارد ، طرح اول پویش نذر قربانی بود که با ذبح بهداشتی گوسفند،بین نیازمندان در عید قربان توزیع می شود.

طرح دیگر پویش ِ به عشق علی است ،که مربوط به طرح اکرام و کمک به ایتام است و کسانی که میخواهند سرپرستی ایتام را بر عهده بگیرند ، و ماهیانه مبلغی را به حساب ایتام واریز کنند و به عشق مولا امیرالمونین ایتام را تحت حمایت خود قرار دهند طرح دیگر،طرح اطعام غدیر است که در روز عید غدیر ،اقدام به کمک به نیازمندان می کنند و پخت و توزیع غذا به صورت حضوری و مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سطح استان یا به صورت غیر حضوری می توانند نذورات خود را واریز تا به دست نیازمندان برسد.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.