تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 11:39
23 بازدید
کد خبر : 2076

اجرای نهضت آسفالت درشهر درب گنبد

اجرای نهضت آسفالت درشهر درب گنبد
بخشدار درب گنبد ازاجرای عملیات نهضت آسفالت در شهر درب گنبدبه میزان ۳۴۵ تن قیر وبامتراژ ۷٠٠٠هزارمتر دراین شهرخبرداد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت، نیازی در بازدید از آسفالت شهر درب گنبد از پیگیری های مجدانه علی امامی راد نماینده مردمی و محبوب شهرستانهای کوهدشت و رومشکان،فرماندار ساعی و انقلابی شهرستان کوهدشت در پیگیری و اختصاص قیر سهمیه ای و اخذ تخصیص اعتبار این پروژه بعد از سالها، تقدیر و تشکر نمود.

گودرز نیازی بخشدار درب گنبد اظهار داشت:با تعامل و همدلی اعضای شورای شهر و مهندس طاهری شهردار فعال درب گنبد،پیگیری های لازم را در اجرای این طرح که به میزان ۳۴۵ تن قیروبه متراژ۷٠٠٠متر آسفالت اهتمام ویژه ای صورت گرفته و به جرات می توان گفت در این شهر دربحث آسفالت پس از مدتها اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

وی تصریح کرد: مبلمان شهری و ایجاد فضای سبز و نصب تندیس یادبود شهدا در دستور کار شهرداری قرار دارد و انشاالله بزودی با پیگیری های نماینده مردم کوهدشت و رومشکان اعتبارات بیشتری به توسعه و آبادانی این بخش اختصاص پیدا خواهد کرد.

نیازی در ادامه گفت:پیگیری های و ملاقات‌های چهره به چهره نماینده کوهدشت و رومشکان با وزاری دولت موجب شد تا معاون محترم وزارت راه و شهرسازی به لرستان سفر کرده و از تخصیص اعتبار و آغاز چهارخطه کردن پل سیمره به بابازید خبر داد وامیدوارم بزودی با اجرای این پروژه بزرگ ترانزیتی شاهد رضایت مندی مردم گردد.

انتهای پیام/

👤خبرنگار: بهمن درویشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.