تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 3:46
27 بازدید
کد خبر : 1824

آزمون تاب و توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان

آزمون تاب و توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در لرستان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از اتمام و پایان آزمون سنجش تاب و توان کشوری تیم‌های واکنش سریع که به میزبانی استان برگزار شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت؛

محمد قدمی یازدهم خردادماه در گفتگو با رسانه ها، اظهار داشت: برگزاری آزمون سنجش تاب و توان نیروی انسانی ماهر و متخصص برای واکنش سریع و مناسب به حوادث و انجام عملیات سریع و صحیح امداد و نجات ضروری است.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری آزمون میزان توان تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر در خصوص امداد نجات در سوانح طبیعی و انسان ساخت بااستفاده از آذوقه جیره اضطراری و زندگی در شرایط سخت و همچنین آزمون‌های کارگاه‌های فنی کوهستان، کارگاه cpr، کوهپیمایی، اسکان اضطراری و …صورت گرفت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: دستیابی از طریق نیروی انسانی توانمند، سازماندهی مناسب، آموزش مداوم، تجهیز و تمرین مستمر تیم‌های جستجو و نجات و  بهره‌گیری از تجارب سازمان ملل متحد و کشورهای صاحب تجربه میسر است.

 

وی ادامه داد: آزمون سنجش با حضور ۱۷۰ نجاتگر از استان‌های لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به مدت ۴ روز با حضور داوران سازمان امداد و نجات در منطقه افرینه آغاز و در شهرستان پلدختر پایان یافت.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.