تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 21:20
31 بازدید
کد خبر : 1591

روابط عمومی، متولد ایمان به ارتباطات که با ارتقای جایگاه فردی به اعتلای سازمان می اندیشد.

روابط عمومی، متولد ایمان به ارتباطات که با  ارتقای جایگاه فردی به اعتلای سازمان می اندیشد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه ۵ دانشگا ه های کشور گفت :روابط عمومی، متولد ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که با ارتقای جایگاه فردی، به اعتلای سازمان می‌اندیشد».

 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه پنج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور و رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان در جمع خبرنگاران استان لرستان، به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت‌ماه)، گفت: «روابط عمومی، متولد ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که با ارتقای جایگاه فردی، به اعتلای سازمان می‌اندیشد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر میثاق حیدری در نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه لرستان که غروب روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه، به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور بیش از ۸۰ خبرنگار در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «فضیلت آگاهی‌بخشی و فریضه‌ی آینده‌پژوهی از روشن‌ترین مراتب مجموعه‌های دانش‌محوری است که با طرح مرجعیت علم و سزاواری عاملین به علم، احسن‌الحال مستمری را برای جامعه‌ی هدف خویش، آرزو می‌کند؛ این منش به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی و رسانه تعریف می‌شود و عالمانه به تجسم رویکردهای متمایز علمی و تعالی امور جامعه، ختم می‌شود».

 

حیدری افزود: «مواجهه مسئولانه با جامعه، رابطه‌آفرینی علمی و مبتنی بر طرح الگوهای موفق و ترویج همگامی در رویکردهای فردی و جمعی، از کلیدواژگان توفیق آموزشی محسوب می‌شود که به اهتمام مجموعه‌های روابط عمومی و رسانه، در هر سامان و سازمانی، مستقر می‌شود».

 

وی اظهار داشت: «تمایز این نهاد {روابط عمومی} در روزگار ما، زاده‌ی ظرفیت‌های رسانه‌ای، درک درست مطالبات نسلی، شناخت شیوه‌های انتقال خبر و اشراف بر رابطه‌آفرینی در طبقات مخاطب و هدایت‌بخشی افکار است که این رویکرد، مرهون زمان‌آگاهی و دوراندیشی متخصصان متعهد روابط عمومی است که به ایمان من، شایسته‌ترین شکل جهاد تبیین، می‌تواند معرفی شود».

 

رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان، در بخشی از سخنانش، از یاوران علمی شاغل در روابط عمومی دانشگاه لرستان، به خاطر زحمات شبانه‌روزی در راستای جهاد تبیین، قدردانی کرد.

 

خبرنگاران استان نیز به نشانه تبریک به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، یاوران علمی روابط عمومی دانشگاه لرستان را با دست‌های خویش، تشویق کردند.

 

گفتنی است این نشست با استقبال خبرنگاران روبه‌رو شد و خبرنگاران استان لرستان، با سلائق مختلف فکری، دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را با هیئت رئیسه دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.