تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 13:41
26 بازدید
کد خبر : 1553

دل نگرانی رئیس کمیسیون توسعه عمران،طرح ریزی و ترافیک شورای شهر خرم آباد نسبت به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده سطح شهر

دل نگرانی  رئیس کمیسیون  توسعه عمران،طرح ریزی و ترافیک شورای شهر خرم آباد نسبت به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده سطح شهر
رضا بیرانوند ،رئیس کمیسیون توسعه عمران،طرح ریزی و ترافیک شورای شهر خرم آباداز اجرای طرح یک فوریتی با طرح های تشویقی در جهت بهسازی و باسازی بافت های فرسوده و ناکار آمد در سطح شهر خرم آباد خبر داد.

رضا بیرانونددر مصاحبه با پایگاه خبری زاگرس کوهدشت: در خصوص بافت های فرسوده و ناکارآمد سطح شهرخرم آباد تاکید کرد:که با بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهر مشکلات امنیتی و فرهنگی در این مناطق مرتع می شود.

 

بیرانوند اظهار کرد: بافت های فرسوده با علم شهرسازی و با ضوابط و معیارهای شهرسازی امروز مغایرت دارد و مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مختلفی را به بدنبال دارد که با بهسازی و نوسازی این بافت ها هم شهر جلوه ی زیبایی پیدا می کند و هم این مشکلات مرتفع می شوند.

 

رضا بیرانوند عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد به مناطق که ملزم به باسازی هستند اشاره کردو گفت : از جمله مناطق گل سفید؛قسمتی از منطقه پشت بازار؛قسمتی از محله قدیمی فلک الدین و ماسور،محله کوی علی آباد، و دره کورش بیشترین اماکن فرسوده را دارند.

 

وی خاطر نشان کرد:افرادی که در این مناطق سکونت دارند به دلایل متعددی از جمله عدم قدرت و توانایی مالی و اقتصادی تمایلی به بازسازی و نوسازی ندارند و در مقابل این طرح مقاومت نشان می دهند.

 

وی تصریح کرد:در جسله ی کمیسیون عمران شورای شهر خرم آباد که برگزار شد مقرر گردید با همت و همکاری شهرداری برای بهسازی و نوسازی این بافت های فرسوده یک طرح یک فوریتی همراه با طرح های تشویقی برگزار شود.

 

وی بیان کرد: که برای اجرای این طرح یک فوریتی و طرح تشویقی پیشنهادهای به شهرداری ارائه شده است که پس از بررسی و ابلاغ به شورا این طرح قابل اجرا خواهد بود.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.