تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 13:34
24 بازدید
کد خبر : 1274

حضور و دیدار اصحاب رسانه با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بمناسبت هفته معلم

حضور و دیدار اصحاب رسانه با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بمناسبت هفته معلم
در نشست صمیمی اصحاب رسانه با مدیر کل آموزش و پرورش استان،از مقام معلم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

این دیدار در راستای تجلیل از مقام شامخ معلمان در دبیرستان صدیقه کبری ناحیه دوم با هدف وجه مشترک آگاهی بخشی رسانه و معلمان برگزار شد.

 

در ادامه این نشست سکاندار جدید آموزش و پرورش یونس بهاروند ایران نیا از ۳۰۰برنامه متنوع ستاد بزرگداشت هفته ی معلم در استان خبرداد واظهار کرد:این برنامه ها شامل غبارروبی گلزار شهدا، دیدار جمعی از معلمان نمونه با مقام معظم رهبری، تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولین در مدارس و تبریک این هفته به معلمان و …) در سطح شهرستان ها و مناطق استان است.

 

وی افزود: ۲۱۶ مدرسه ایمن و استاندارد طی ۲ سال گذشته در این استان احداث شده است که این مدارس با اولویت مناطق محروم ساخته شده و در مقایسه با ۲۰۳ مدرسه هشت سال قبل از آن، اقدام ارزشمندی است.

 

بهاروند ایرانیا با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شده است گفت: با مساعدت وزیر آموزش و پرورش، ۷۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی و کارگاهی استان در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۹۸۳ مدرسه در سطح لرستان وجود دارد ادامه داد: چهار هزار معلم این استان در طرح معلم نمونه شرکت کرده اند که از این مجموع ۷۶۳ نفر به مرحله مناطق و ۷۴ معلم با ارزیابی کمیته های تخصصی به مرحله استانی راه یافتند…..و از ۱۵ معلم نمونه برتر کشوری ۳ معلم نمونه از استان لرستان بودند.

 

 

خبرنگار /مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.