تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:32
23 بازدید
کد خبر : 1603

جامعه پویا نیازمند نیروی جوان است

جامعه پویا نیازمند نیروی جوان است
مدیر کل ورزش و جوانان استان لازمه ی جامعه پویا و بانشاط را جوانی جمعیت ونیروی انسانی جوان عنوان نمود.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:وحید والی زاده مرادی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان هفته “جمعیت” نامگذاری شده و فرصتی است تا در راستای اهمیت این موضوع مهم، برنامه‌هایی اجرا و صحبت‌هایی بازگو شود.

وی با بیان اینکه ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته “جمعیت” در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: جامعه پویا و بالنده در گِرو داشتن نیروی انسانی جوان است، بنابراین باید از این فرصت برای بیان ضرورت افزایش جمعیت و فرزندآوری صحبت شود.

والی زاده گفت: می‌توان بخشی از ضرورت این مولفه مهم را از طریق اجرای برنامه‌ها نشان داد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی است که در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

 

والی‌زاده تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این ایام، تجلیل از فعالان و خادمان حوزه جمعیت است که در طول سال اقدامات زیادی را در حوزه جوانی جمعیت انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری پویش رسانه‌ای، برگزاری کارگاه‌های جمعیت و فرزندآوری،ارائه مشاوره رایگان برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مسابقات ورزشی نیز در این بازه زمانی در دستور کار قرار دارد.

والی زاده یادآور شد:با توجه به ضرورت افزایش جمعیت و برای جلوگیری از کاهش فرزندآوری، علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود تا با اجرای این برنامه‌ها، اهمیت و ضرورت جمعیت که یکی از مولفه‌های مهم کشور است بیش از پیش بیان شود.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.