تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 17:28
14 بازدید
کد خبر : 1565

به مناسبت گرامیداشت عملیات غرورآفرین حاج عمران نشست خبری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام استان لرستان برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت عملیات غرورآفرین حاج عمران نشست خبری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام استان لرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه استان لرستان ازبرگزاری سالروز یادواره ی شهدای عملیات حاج عمران و ثبت این روز به نام لرستان در سطح ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:سردار نعمت اله باقری صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت عملیات حاج عمران و هفته بسیج سازندگی با اصحاب رسانه برگزار شد ؛اظهار کرد:استان لرستان همواره در طول دوره ها و زمان های مختلف در صحنه حضور داشته و با عملیات غرور آفرین حاج عمران بار دیگر جوانان این سامان برگ زرینی دیگری به اسم لرستان در تاریخ ثبت کردند تا روز یکم خرداد سالروز این عملیات بزرگ به اسم روز لرستان در تقویم کشور ثبت شود.

 

سردار باقری مجموعه سپاه را تابع امر رهبری عنوان کرد و افزود:امروز دست برتر انقلاب اسلامی از آستین سپاه بیرون آمده ودیدیم که ” وعده صادق “که با نقش آفرینی جوانان ما علیه رژیم کودک کش اتفاق افتاد و در دنیا پیاده سازی شد.

 

فرمانده سپاه استان لرستان در ادامه سخنان خود دفاع مقدس را سراسر شهادت و از خودگذشتگی عنوان کردو افزود:عملیات حاج عمران عملیات پیچیده ای بود که در آن رزمندگان لشکر ۵۷ لرستان خوش درخشیدند و ۳۰۰شهید جان خویش را فدای پرچم جمهوری اسلامی ایران کردند.

 

وی در ادامه اشاره کرد:۲۷اردیبهشت ماه در یادواره شهدا حاج عمران که در سالن همایش دهکده مقاومت برگزار خواهد شد به صورت نمادین به نام عملیات حاج عمران از پوستر روز لرستان رونمایی خواهد شد،و کار گنگره دوم ۶۵۵۶شهید استان را شروع خواهیم کرد و در روز ۲۹ اردیبهشت با اعزام اقشار مختلف و رزمندگان و خانواده های آن ها به منطقه عملیاتی حاج عمران گرامیداشت این روز را خواهیم داشت.

 

سردار نعمت اله باقری به هفته ی بسیج سازندگی اشاره کرد و مجموعه بسیج سازندگی راهم مانندسنگرسازان بی سنگر دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:امروزه هر کجای از کشور اسلامی حادثه ای رخ می دهد سیل ،زلزله،و همچنین عمران و آبادانی و عبور از مناطق صعب العبور جوانان بسیج سازندگی پای کار هستند و آماده خدمت و همواره خدمتی بی منت و صادقانه دارند.

 

✍️خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.