تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 14:46
72 بازدید
کد خبر : 1235

برپایی هفتمین بیمارستان تخصصی صحرایی در لرستان

برپایی هفتمین بیمارستان تخصصی صحرایی در لرستان
هفتمین بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان،شوارای تامین شهرستان دلفان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

به مناسبت گرامیداشت هفته ی سلامت ارائه خدمات جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه استان ،با همکاری و هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی در استان ،در راستای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مناطق محروم امروز صبح در منطقه محروم فرهادآباد دلفان با بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی ،درمانی ، تخصصی صورت گرفت.

 

دکتر دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پرپایی این بیمارستان تخصصی و تناسب و تقارن آن با هفته ی سلامت اظهار کرد:در این بیمارستان با استفاده از متخصصانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، خدمات تخصصی به مردم این منطقه محروم ارئه شد.

 

وی افزود: در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه‌ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه‌ای ارائه می‌شود.

 

وی تصریح کرد:که این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات از مرکز شهرها به عمق مناطق محروم است که خوشبختانه با هم کاری بسیج جامعه پزشکی سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی استان شاهد رونق و ادامه این روند مطلوب در تمام شهرستان های استان خواهیم بود.

✍️خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.