تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 20:44
11 بازدید
کد خبر : 1434

بازدید مدیر کل بهزیستی استان لرستان از مرکز حیات نو (ماده ۱۶)

بازدید مدیر کل بهزیستی استان لرستان از مرکز حیات نو (ماده ۱۶)
مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق معاون توسعه پیشگیری و مسئول روابط عمومی از مرڪز نگهداری و بازتوانی و کاهش آسیب معتادین متجاهر حیات نو (ماده ۱۶) بازدید ڪرد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:به نقل از روابط عمومی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق معاون توسعه پیشگیری و مسئول روابط عمومی از مرڪز نگهداری و بازتوانی و کاهش آسیب معتادین متجاهر حیات نو (ماده ۱۶) بازدید ڪرد و از نزدیک در جریان امور و آخرین وضعیت این مرکز قرار گرفت …

 

در این بازدید همایون عمودی زاده با بیان اینکه غفلت در سالهای اخیر در بکارگیری وسیع و علمی تدابیر پیشگیرانه در مصرف مواد، مسئولیت سازمان بهزیستی را در این زمینه سنگین تر کرده است، گفت: امروزه اعتیاد بحرانی اجتماعی برای کشور محسوب می‌شود که اگر به آن توجه نشود در آینده‌ای نزدیک موجی از بیماری، انحراف و مشکلات اجتماعی را به‌دنبال خواهد داشت. در گذشته درصد کمی از افراد جامعه به اعتیاد مبتلا بودند، اما در حال حاضر این درصد بسیار افزایش یافته و قشر جوان را درگیر خود کرده است.

در این بازدید مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مسئولین و پرسنل، مسائل و مشکلات این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.