تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:37
32 بازدید
کد خبر : 1538

اولین نشست هم اندیشی هادی هاشمی نیا، نماینده منتخب مردم خرم آباد و چگنی با اصحاب رسانه

اولین نشست هم اندیشی هادی هاشمی نیا، نماینده منتخب  مردم خرم آباد و چگنی با اصحاب رسانه
شامگاه دوشنبه اولین نشست هم اندیشی هادی هاشمی نیا، نماینده منتخب مردم خرم آباد و چگنی با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت به نقل از پایگاه خبری اندیشه زاگرس: در نشست خبری که هادی هاشمی نیا با جمعی از اصحاب رسانه برگزار کرد وی  رسانه‌ها راصاحب فکر و اندیشه، از خبرگان و اندیشمندان جامعه و آشنا به مسائل مختلف جامعه ‌عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به این توانمندی‌ها، خبرنگاران لازم است تمام توان و ظرفیت خود بدور از اعمال حب و بغض شخصی و هرگونه سیاسی کاری همراه و همفکر نمایندگان باشند تا با همگرایی با مجمع نمایندگان جریان‌های کاری را به سوی پیشرفت استان، هدایت کنیم.

 

وی بر وحدت مجمع نمایندگان لرستان تاکید کرد و افزود: اولین هدف بنده وحدت بین نمایندگان بود، لذا در همین راستا سعی بر آن است با همفکری و وحدت رویه در زمینه‌های مختلف اقدامات هوشمندانه‌ایی برای مردم حوزه‌های انتخابیه بکار بگیریم.

 

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همراهی مسئولان و رسانه‌ها و بهره‌گیری از کارگروهای تخصصی می‌تواند افق روشنی پیش روی توسعه و پیشرفت استان را قرار بدهد.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان گفت: اهداف من طبق اولویت بندی، اشتغال، ازدواج جوانان و معیشت مردم است که برای هر کدام برنامه‌هایی با بهرمندی از همفکری صاحبان خرد و تجربه ارائه و اجرا خواهیم کرد.

 

هاشمی‌نیا تشریح کرد: با اتمام رای گیری رقابت‌ها تمام و تبدیل به رفاقت شده است و هم اکنون باید با هم اندیشی و همراهی برای رسیدن اهداف گام برداریم.

 

نماینده منتخب خرم آباد، چگنی با اشاره به اهمیت نظارت بر رفتار مدیران گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری نمایندگان نباید در انتصاب مدیران دخالت کنند، منظور این است که اگر انتصابات برای یک نماینده برداشت سیاسی داشته باشد دخالت جایز نیست، اما ما می‌توانیم مدیران لایق و شایسته معرفی کنیم که بتواند در راستای اهداف توسعه‌ای استان گام بردارد.

 

هاشمی‌نیا بیان کرد: ما به این مساله واقف هستیم که خبرنگاران ابزار خوبی برای پیشرفت هستند و تلاش می‌کنیم از نظرات و نقدهای سازنده‌ی آنها در جهت توسعه و آبادانی استان بهره‌مند شویم، چرا که رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی اقدامات انجام شده امید را به جامعه تزریق نمایند.

 

هاشمی‌نیا در پایان گفت: هدف ما این است که فارغ از هر سلیقه سیاسی وحدت نظر نمایندگان را داشته باشیم و این وحدت نظر بستگی به کسی دارد که منادی وحدت نظر است و بنده هم در مسیر تحقق این شعار تلاش خواهم کرد‌.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.