تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 16:26
83 بازدید
کد خبر : 733

حضور و مشارکت حداکثری مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد

حضور و مشارکت حداکثری مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد
معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان:افزایش نرخ مشارکت مردم در انتخابات به دلیل آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت :سرهنگ بهمن سپهوند در نشست خبری بسیج رسانه که سوم اسفندمان ۱۴۰۲با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد،با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: که مردم ما همیشه همراه و پایه انقلاب اسلامی بوده و هستند و همین وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دیگر در جهان است.

 

وی افزود:هم اکنون مهمترین مسئله و موضوع در کشور انتخابات است و امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف مهم است و همه ی ما با شرکت در انتخابات در این رویداد سرنوشت ساز باید شرکت کنیم و دیگران را به این مشارکت دعوت نمائیم و حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب می کند.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) لرستان با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و تحلیل‌گران معتقد هستند که جمهوری اسلامی عصر سوم توسعه فرهنگ و تمدن اسلام را شکل داده و امروز بیش از ۸۰۰ مرکز فرهنگی و تمدنی در کشور ما فعال است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای افزایش مشارکت در انتخابات باید از تبلیغات چهره به چهره و جهادتبیین استفاده کنیم.و شور و شوق انتخاباتی را در مردم ایجاد نمائیم.

 

وی در ادامه بیان کرد:دشمنان در فضای مجازی و واقعی شرایط را به گونه‌ای نشان می‌دهند که جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است، بنابراین وظیفه دستگاه‌های اجرایی تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است.

✍️میثم حسن پور خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.