تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 18:33
44 بازدید
کد خبر : 329

قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای طرح‌های لرستان

قول مساعد سازمان برنامه و بودجه برای طرح‌های لرستان
استاندار لرستان در نشست‌های جداگانه با مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته‌ها و مطالبات مهم استان را پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت، فرهاد زیویار عصر دوشنبه ۲۲ آبان در دیدار‌های جداگانه‌ای با ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه بودجه، جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور، توتونچی ملکی رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته‌ها و مطالبات استان را مطرح کرد.

استاندار لرستان در این دیدار‌ها پیگیر تخصیص اعتبارات طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به لرستان، تخصیص اعتبارات راه‌آهن در سال ۱۴۰۲ و لایحه ۱۴۰۳، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک با هدف ثبت جهانی شدن این اثر تاریخی، صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره، تامین اعتبار ساختمان استانداری و افزایش اعتبارات هزینه‌ای لرستان در سال ۱۴۰۳ شد.

جانشین سازمان برنامه و بودجه کشور برای حل مشکل ساخت ساختمان سپاه لرستان و آزادسازی هرچه سریع‌تر حریم قلعه فلک‌الافلاک برای ثبت جهانی شدن قول مساعد داد و گفت: برای تامین اعتبار ۱.۲ میلیارد دلار و تخصیص اعتبار طرح راه‌آهن از طریق تهاتر نفت و صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره و بررسی تامین اعتبار ساختمان استانداری لرستان در نشستی با دیوان محاسبات کشور همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

در این دیدار همچنین در حوزه امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه برای هزینه‌های جاری و کسری‌های استان در سال ۱۴۰۲ به ویژه در حوزه کشاورزی قول همکاری داده شد و مقرر شد که تا پایان سال موانع موجود برطرف شود و در حوزه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز تخصیص‌های ۱۴۰۲ بررسی و سهم مناسبی از اعتبارات به لرستان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.